Сабақтыңтақырыбы: Астана-ҚазақстанРеспубликасыныңЕлдордасы
Сабақтыңмақсаты: Оқушыларға
Астана қаласыжәнеоныңкөріктіжерлерітуралымағлұмат беру.
– Тақырыпбойыншабілімдерін
жинақтай білугеүйрету;
-Отансүйгіштік,еліне,жерінедегенсүйіспеншілікқасиеттерінқалыптастыру;
-Сыниойлаудағдыларынқалыптастыраотырып,шығармашылықізденіске
баулу.
Қолданылатынмодульдер: Оқыту мен оқудағыжаңатәсілдер,
Сынитұрғыданойлауғаүйрету, АКТ, ОүБжәне
ОБ.Таланттыжәнедарындыбалалардыоқыту
Стратегиялықісәрекет:
Фишбонәдісі,синквейнәдісі
Күтілетіннәтиже:Оқушыларелордамыз-Астана жайлы көптегенақпараттарбілетінболады.
Оқушылардыңтоппенжұмысжасайотырып,
сыниойлауарқылыбір-бірінеқарым-қатынастарынығайды.
Уақытөлшемі |
Жоспармазмұны |
Мұғалімісәрекеті |
Оқушылардың ісәрекеті |
ресурстар |
3 мин |
І.Кіріспе Ұйымдастырукезеңі Сәлемдесу. Оқушылардыпсихологиялықдайындау. Өзін-өзіреттеу.
|
Сыныпқаену, оқушылардыжылыжүзбенқарсыалу, сәлемдесу.Ыстықалақантренингіарқылы (алақан арқылыоқушыларбір-бірінедегенжылылебіздерінбілдіру) ұйымдастыру.
|
Орындарынантұрыпсәлемдеседіжылықабақтысезеді.Ортадашеңберқұрыпбір-бірініңалақанынұстапжылылебіздерінбілдіреді |
|
3 мин |
Сыныпоқушыларыншағынтоптарғабөлу. |
Астана суреттерінарқылытопқабөлемін 1-топ.Бәйтерек 2-топ.Хан шатыры 3-топ.Бейбітшілік және келісім сарайы |
Оқушыларөздеріұнатқанжемістердіалуарқылышағынтоптарғабөлінеді.Топ басшысысайланып,өзтобыныңқызметінтаныстырады.(Топ басшы,таймкипер,қорғаушы,бақылаушы,хатшы)Топтықереженіқайталайды. |
Астана қаласыныңсуреттері.
Топтықереже |
5 мин |
Үйтапсырмасы Фишбонәдісі |
Оқушыларғаүйтапсырмасынпысықтаумақсатындасұрақтаржазылған постер таратады. |
Оқушылар топпенбірлесеотырып, «БіздіңОтанымыз» тақырыбындағыжабықсұрақтарғажауапжазып оны қорғайды |
Постер,маркер
|
15 мин
|
Негізгібөлім. 1..Жаңасабақтыашу.
2.Жаңасабақтыңтүсінігі.
3.Оқулықпенжұмыс
4.Талқылау
|
Жаңасабақтыңтақырыбынашумақсатындаребустыслайдтанкөрсетеді
Жаңатақырыпбойынша не білетінінсұрайды.Астана қаласытуралыне білеміз? Әртопқаоқулықтағымәтінніңәрбөлімінбөліпберіп,оқуғауақытбереді
Топтықталқылауғауақытбереді. |
Оқушыларребустышешеотырып,жаңасабақтыңтақырыбынашады.
Әр топ мүшелері Астана қаласыжайлыбілетіндерінайтады.
Бірлескеноқужүреді.Барлықоқушыоқуға тартылады.
1-топ.Астана қаласыныңтарихы 2-топ.Еліміздің өңір экономикасын жаңғыртудағы және дамытудағы рөлі 3-топ. «ЭКСПО-2017» - Қазақстанның ең ірі жобаларының бірі |
Ребус
Интербелсендітақта, слайдтар
Оқулық
суреттері,постер,маркерлер, |
2-мин |
Сергітусәті |
|
|
Интербелсендітақта |
7мин |
Сабақтыбекіту |
Жаңасабақтыбекітуүшін«Синквейн» әдісінпайдаланужәнекартадан Астана қаласын табу
|
Оқушыларпостерге бес жолдыөлеңдіпайдаланып,жаңасабақтыжинақтайдыжәнеқорытады.Картадан Астана қайөзенніңжағасындаорналасқанынтабады. |
Флипчарт, маркерлер |
3 мин |
Бағалау. |
Бағалаушкаласыалдын–ала таратылады «5»-күн суреті «4»-бұлт суреті «3»-тамшы суреті |
Топтыңәрмүшесіөзін-өзіалдын-ала бергенбағалаушкаласынтолтыраотырыпбағалайды. |
Бағалаупарақшалары. |
2 мин |
Үйгетапсырма |
EXPO-2017 |
EXPO-2017 тақырыбынақосымша маңлұматтар |
Оқулық,интернет |
4 мин |
Рефлексия. |
«Смайликтерді» тілекағашынаілеотырып, бүгінгі өтілгенсабаққакерібайланысжасатудыұсынады |
Оқушыларстикерлергебүгінгіөткенсабақбойынша-Бүгінгісабақтытолықтүсіндім – Бүгінгісабақтаешнәрсетүсінбедім – Бүгінгісабақтатүсінбегенсұрақтарымболдыдегенмәліметтертөңірегіндеалғанәсерлерінжазады |